.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار؛
بهره برداري تبليغاتي از سمت هاي ورزشي
قائم شهر يكي از شهرهايي است كه با همت رئيس تربيت بدني آن و حضور اعضاي شوراي اسلامي اين شهر در راس هيئت هاي ورزشي، زمينه لازم براي تبليغات اين افراد به وجود آمده است...
بهره برداري تبليغاتي از سمت هاي ورزشي

با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات شوراي اسلامي شهرها، فعاليت هاي تبليغاتي كانديدا هاي شاغل نيز آغاز شده است.
به گزارش شمال نيوز، قائم شهر يكي از شهرهايي است كه با همت رئيس تربيت بدني آن و حضور اعضاي شوراي اسلامي اين شهر در راس هيئت هاي ورزشي، زمينه لازم براي تبليغات اين افراد به وجود آمده است.
حامد ابراهيمي، حامد سه سلطاني، افشين حسين زاده و داريوش اسدزاده چهار عضو شوراي اسلامي قائم شهر هستند كه به ترتيب به عنوان روساي هيئت هاي ورزشي فوتبال، كاراته، همگاني و واليبال فعاليت مي كنند.
در ميان اين چهار نفر افشين حسين زاده در راس هيئت ورزش هاي همگاني به عنوان يكي از مهمترين و تاثير گذار ترين هيئت در جامعه پس از برگزاري همايش پياده روي قائم شهر در سال گذشته و دردسرهايي كه بر اثر جوايز به مردم تحميل كردند ديگر فعاليتي نداشته و اين هيئت كاملا رها شده است.
حامد سه سلطاني و داريوش اسدزاده بهتر از رئيس هيئت همگاني ظاهر شده اند ولي از فعاليت هاي اين شخص و عدم حضور پر رنگ به علت كمبود وقت گلايه هايي از سوي ورزشكاران مطرح مي شود.
در اين بين حامد ابراهيمي رئيس هيئت فوتبال قائم شهر در اين چند ماه اخير فعاليت هاي بسياري را به واسطه نوسازي ورزشگاه وطني انجام داده است و يكي از افرادي است كه از اين فعاليت ها بهره برداري هاي تبليغاتي را نيز انجام مي دهد.
هيئت فوتبال بنري را در مقابل ورزشگاه وطني در خصوص عملكرد اين هيئت در بازسازي و نوسازي اين ورزشگاه نصب كرده و مطالبي از قبيل هزينه 310 ميليون توماني در حال ساخت جايگاه ويژه از اعتبارات اداره كل تربيت بدني، 210 ميليون تومان بازسازي زمين چمن با هزينه 70 ميليوني از سوي باشگاه نساجي، 70 ميليون تومان از سوي استانداري و 70 ميليون تومان از سوي اداره كل تربيت بدني وهزينه 50 ميليون توماني براي فنس كشي دور زمين چمن از اعتبارات شهرداري وهيئت فوتبال بر روي آن نوشته است.
جالب توجه اينجاست كه مالك باشگاه نساجي در مصاحبه اي از هزينه بيش از 200 ميليون تومان اين باشگاه براي بازسازي زمين فوتبال ورزشگاه شهيد وطني قائم شهر خبر داده كه نشان دهنده مغايرتي در تبليغات هيئت فوتبال است.
با گذشت از اين گونه مسائل، اكثر هزينه هاي صورت گرفته در اين پروژه از اعتبارات دولتي است كه بالاخره اختصاص خواهد يافت و بهره برداري هاي تبليغاتي از كارهاي انجام شده به عنوان وظيفه ذاتي يك هيئت صحيح نيست و مسئولين ذيربط بايد با اين گونه مسائل برخورد كنند.
نصب بنرهاي مختلف تقدير و تشكر در اطراف و محوطه ورزشگاه شهيد وطني از استاندار، مدير كل تربيت بدني و حامد ابراهيمي در راستاي بازسازي و نوسازي ورزشگاه وطني از سوي تربيت بدني قائم شهر و هيئت فوتبال و خانواده ايثارگران و عدم رعايت فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح الگوي مصرف محسوس است.
از نكات بارز تبليغاتي ديگر در اين مسئله، نصب بنري تحت عنوان تقدير از مهندس حامد ابراهيمي رئيس هئيت فوتبال قائم شهر به واسطه بازسازي و نوسازي ورزشگاه وطني در ورودي ورزشگاه شهيد وطني از سوي جمعي از ورزشكاران به عنوان يكي از پر تردد ترين مسير ورزشكاران قائم شهر و جنب اداره تربيت بدني است.
انتصاب افراد با نفوذ به عنوان روساي هيئت هاي ورزشي در راستاي حمايت از ورزش بوده ولي اين در واقعيت با نفوذ افراد ناآشنا به ورزش و تنها در جهت بهره برداري هاي شخصي به ورزش لطمه زده است و در حال حاضر قائم شهر از اين مسئله رنج مي برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1388
جناب آقای حامد ابراهیمی از تلاش بی وقفه شمادر ارتفای سطح کمی و کیفی ورزش فوتبال شهرمان تقدیر داریم .جوان قائم شهری
نا شناس 28 آبان 1388
کار برای رضای خدا شیپور زدن نمی خواهد.
هومن 10 دي 1389
آقاي حامد سه سلطاني نيازي به تبليغات ( اونهم گرفتاري در كاراته؟!) ندارند.!؟ تا جايي كه ما از ايشون ديديم وشنيديم تخصص.تعهد و پشتكار در هر كاري كه به ايشون محول شده " بود..
پروانه 10 دي 1389
13سال آقاي صمدي رئيس هيئت كاراته بودند و دريغ از يك مراسم يا تجليل از كاراته كاران فقط اسم بود و بس..؟؟!! اما سه سلطاني كاراته قائمشهر رو زنده كرد..
حميد 12 دي 1389
از مدير محترم شمال نيوز خواهش ميكنم راجع به آقاي سه سلطاني بيشتر تحقيق كنيد.قطعا با ارتباط با ايشون پي به شخصيت اش ميبريد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.